torstai 21. lokakuuta 2010

Kesän kaikuja, osa 2

Kokeilin pienten ovaalihelmien päällystämistä, ja siinä sivussa syntyi pienten kellokukkien malli. Olen tehnyt niitä aika paljon eri väreissä, mutta tällaisten moniosaisten kokoaminen on minulle kovin tuskaista... Odottelevat siis kiltisti pussissa loppusijoituspaikkaa.

Valkoisia 13/0 tsekkiläisiä helmiäischarlotteja ja sterling-hopeaa




Hieman hupsu pari isommista (11/0) tsekkiläisistä ylisuurissa messinkikoukuissa. Näistä tulee mieleen satukirjojen kuvitus, sellaiset hatut kuin ihmismuodossa olevilla kukilla on muistaakseni Elsa Beskowin kirjoissa.




I tried making small oval beaded beads in the beginning of summer, and came up with a pattern for tiny bell flowers :-) I've made quite a few of them in different colours, but assembling things from multiple pieces is not my forte... So the teeny weeny lovelies are waiting patiently(?) in their bag. The first pair is made with 13/0 Czech charlottes (white ceylon) and Sterling silver, the other (quite silly) pair is made with 11/0 Czech seeds and attached to giant brass ear wires.


2 kommenttia:

  1. Ihanan herkkiä kellokukkia, koskettavia.

    Menit sit lataamaan niin paljo uutta kerralla et mä oon tääl iha sekasi :)

    VastaaPoista

Jokainen kommentti ilahduttaa minua suuresti - kiitos!

Every comment makes me happy - thank you!