perjantai 13. kesäkuuta 2008

Rakkautta toisella silmäyksellä

Kävin VilliHelmen kaupassa taas hakemassa jotain puuttuvaa, ja mukaani tarttui tummanpuhuvia vihreitä kullanhohtoisia lasihelmiä. Kaupassa ajattelin, että 'ai kun kivoja', mutta kotona kun kaivoin ne pussista, olin myyty. Ensin tein pitkän likkikorun kierteisin lenkein, mutta se ei näyttänyt päälläni niin hyvältä kuin olin ajatellut, ja mummoni tarttui pian tilaisuuteen ja osti sen pois. Mummun päällä se näyttääkin ihan hyvältä, hän kun on hieman pienempi kuin minä. Kun krimppi-pihtini viimeinkin saapuivat, yhdistin 4 mm:n helmet kermanväristen 13/0 ja 11/0 tsekkiläisten siemenhelmien kanssa, laitoin eri rivit omiin vaijereihinsa, jotta voin halutessani käyttää vain jompaakumpaa. Riipus on luuta, ystäväni toi sen minulle Aasianmatkaltaan (tarkemmin sanottuna Laosista). Ripustuslenkin väänsin itse, täytyy hankkia kunnollinen heti kun on taas lupa käyttää rahaa helmiin. VilliHelmen verkkokaupan kuvasta ei tule ilmi näiden helmien oikea väri, mutta en tiedä tuleeko näistäkään kuvista, niiden olemus on niin monitahoinen.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jokainen kommentti ilahduttaa minua suuresti - kiitos!

Every comment makes me happy - thank you!